Bye Bye

Den lilla dunken var lite ledsen över att ha missat gårdagens plugg, skvaller och browniemoffande med de andra dunkarna. Kompis som kunde mått bättre fick istället ta del om lilla dunkens nyinlärda omvårdnadsskills. Lilla dunken missar sina kompisar hela helgen eftersom päronen ringde och lockade med arbete och nyinskaffad bordercollievalp. Så nu sitter hon på en buss norrut för att mjölka och mocka under helgen och hoppas resten har det trevligt i Linkan:)
Detta är valpen som fick mig att bege mig mot skogaran utanför Nypan

Kommentarer
Postat av: västen

Västen, och säkerligen de andra dunkarna med, kommer sakna sin minstning till dunk. Hoppas helgen blir bra o klappa o krama töffs från mig med. Ta med många fina bilder hem. Puss puss

2009-02-28 @ 10:45:43
Postat av: Bergatrollet

saknar minstingen, men är glad över att mobiltelefonen är uppfunnen så att vi kan uppdatera varandra varje timma:)jag, och jag tror de andra dunkarna håller med, tycker du ska smuggla med töffs till linkan igen. nu åter till exantem,krustor och feber...

Kôssar

2009-02-28 @ 12:52:51
Postat av: madelene

yay jag hr listat ut vem lilla dunken är. korna avslöjade dig ;) give me a call om du är i stan!

2009-02-28 @ 16:56:30
URL: http://maddesh.blogg.se/
Postat av: Lilla dunken

ajdå, men det är nästan tänkt så att de som känner oss ska kunna lista ut, får se om jag har ledig tid imorgon, ska bara skriva klart min rapport först:)

2009-02-28 @ 19:22:58
Postat av: Jonas

en söt valp är allt jag orkar registrera just nu - hur som se det som en lyckad spridning av endunkmedvin.blogg.se det är det som stårn på min arm följt av en spruta och liten blå prick

nåja dod natt dunkarna

2009-03-07 @ 02:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0